Šios prekių pirkimo–pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato Pirkėjo ir pardavėjo, elektroninės parduotuvės Popita.lt (toliau – Pardavėjas), tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, įsigyjant prekes el. parduotuvėje.
- Bendrosios nuostatos
1.1. Šios taisyklės yra privalomos visiems asmenims, įsigyjantiems prekes elektroninėje parduotuvėje www.popita.lt.
1.2. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą, patvirtina, kad susipažino su šiomis Taisyklėmis ir sutinka jų laikytis.
1.3. Pardavėjas pasilieka teisę keisti Taisykles. Galioja tos taisyklės, kurios buvo paskelbtos užsakymo pateikimo metu.
- Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas
2.1. Pirkimo–pardavimo sutartis laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, išsirinkęs prekę ir suformavęs prekių krepšelį, paspaudžia mygtuką „Apmokėti“.
2.2. Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta sutartis yra saugoma el. parduotuvės duomenų bazėje.
- Pirkėjo teisės ir pareigos
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes pagal šias taisykles ir Lietuvos Respublikos teisės aktus.
3.2. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti teisingus duomenis užsakymo metu ir laiku atsiskaityti už prekes.
3.3. Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos (išskyrus įstatymų numatytas išimtis, pvz., naudotos ar pagal individualų užsakymą pagamintos prekės).
- Pardavėjo teisės ir pareigos
4.1. Pardavėjas įsipareigoja užtikrinti visų užsakytų prekių pristatymą, išskyrus atvejus, kai to padaryti neįmanoma dėl nenumatytų aplinkybių.
4.2. Pardavėjas turi teisę sustabdyti ar nutraukti užsakymo vykdymą, jei Pirkėjas nesilaiko šių taisyklių ar bando pakenkti el. parduotuvės darbui ar saugumui.
4.3. Pardavėjas turi teisę bet kada keisti siūlomų prekių asortimentą ir kainas.
- Prekių kainos ir atsiskaitymo tvarka
5.1. Visos prekių kainos nurodomos eurais (EUR) su pridėtinės vertės mokesčiu (PVM).
5.2. Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Šiaulių bankas elektroninės bankininkystės paslaugomis.
5.3. Atsiskaitymo metu naudojama saugi mokėjimų sistema, kurią administruoja Maksekeskus AS (Estija).
- Prekių pristatymas
6.1. Prekės pristatomos per 2–5 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo.
6.2. Pristatymo būdai: per paštomatus (OMNIVA, DPD, LP Express) arba kurjeriu.
6.3. Pristatymo kaina nurodoma užsakymo pateikimo metu.
6.4. Jei užsakymo metu prekė yra nurodyta kaip „pagal užsakymą“, pristatymo terminas gali būti ilgesnis ir bus nurodytas prekės aprašyme arba susisiekiant su klientu.
- Prekių grąžinimas ir keitimas
7.1. Pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties.
7.2. Grąžinama prekė turi būti:
– nenaudota,
– nepraradusi prekinės išvaizdos,
– originalioje ir tvarkingoje pakuotėje.
7.3. Grąžinimo išlaidas padengia Pirkėjas, išskyrus atvejus, kai prekė buvo brokuota arba klaidingai pristatyta.
7.4. Dėl grąžinimo kreiptis el. paštu: info@popita.lt
- Asmens duomenų tvarkymas
8.1. Pirkėjo asmens duomenys tvarkomi laikantis galiojančių teisės aktų ir Popita.lt privatumo politikos.
8.2. Duomenys renkami tik užsakymo vykdymui ir klientų aptarnavimo tikslams.
8.3. Pirkėjas turi teisę susipažinti su savo duomenimis, juos taisyti ar reikalauti ištrinti.
- Atsakomybė
9.1. Pirkėjas atsako už pateiktų duomenų tikslumą.
9.2. Pardavėjas neatsako už nuostolius, patirtus dėl to, kad Pirkėjas nesusipažino su Taisyklėmis.
9.3. Pardavėjas neatsako už trečiųjų šalių (pvz., pristatymo ar mokėjimo paslaugų teikėjų) veiksmus.
- Baigiamosios nuostatos
10.1. Visi ginčai sprendžiami derybomis, o joms nepavykus – Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
10.2. Šioms taisyklėms yra taikoma LR teisė. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.